Заохочення дітей до мовлення та користування книгами, ігри, мистецтво, музика та інші види навчально-пізнавальної діяльності. Про це йшлося під час четвертого вебінару із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні» для педагогів. Захід відбувся сьогодні, 2 лютого 2021 року, за участю представників Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України.
Під час четвертого вебінару було висвітлено такі ключові теми:
![1⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t7a/1/16/31_20e3.png)
![2⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1/16/32_20e3.png)
![3⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb8/1/16/33_20e3.png)
Спікерки оглянули кожен із параметрів двох підшкал з урахуванням повсякденної роботи дитсадка. Ці параметри можуть бути орієнтирами для поліпшення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Ще до проведення самого дослідження в педагогічного колективу є змога ознайомитися зі змістом методики ECERS та, орієнтуючись на представлені індикатори якісного дошкільного освітнього середовища, підвищити рівень якості освітнього процесу.
Докладніше: bit.ly/3j8C2AV