Заохочення дітей до мовлення та користування книгами, ігри, мистецтво, музика та інші види навчально-пізнавальної діяльності. Про це йшлося під час четвертого вебінару із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні» для педагогів. Захід відбувся сьогодні, 2 лютого 2021 року, за участю представників Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України.
Під час четвертого вебінару було висвітлено такі ключові теми:
1⃣ підшкала ECERS-3 «Мовлення та грамотність» та параметри, які вона містить;
2⃣ підшкала ECERS-3 «Види навчально-пізнавальної діяльності» та відповідні параметри;
3⃣ практичні поради для педагогів із застосування ECERS-3, її параметрів та індикаторів у освітньому процесі.
Спікерки оглянули кожен із параметрів двох підшкал з урахуванням повсякденної роботи дитсадка. Ці параметри можуть бути орієнтирами для поліпшення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Ще до проведення самого дослідження в педагогічного колективу є змога ознайомитися зі змістом методики ECERS та, орієнтуючись на представлені індикатори якісного дошкільного освітнього середовища, підвищити рівень якості освітнього процесу.
Докладніше: bit.ly/3j8C2AV