ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

НОРМАТИВНА БАЗА

Конституція України

Закон України “Про звернення громадян”

Указ Президента №109 від 07.02.2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Етапи отримання звернень

Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції

Про внесення змін до Класифікатора звернень громадян

Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації

Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр”

Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади

Про затвердження Класифікатора звернень громадян

ІНФОРМАЦІЙНА СТОРІНКА

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік та завдання на 2019 рік

№ 178 від 01.07.2019 Про стан роботи за І півріччя 2019 року

№ 34 від 04.01.2019 Про стан роботи за 2018 рік

№ 3 від 02.01.2019 Графік прийому громадян

№ 32 від 04.01.2019 Заходи констит право громадян

№ 33 від 04.01.2019 Графік виїзних прийомів

№ 23-к від 15.08.2018 Признач. відповідального за діловодство звернень

№ 63 10.09.18 Затвердж.класифікатора

№ 77-к від 31.08.2018

№ 92-к від 10.09.2018 Порядок роботи звернення поштою

№ 93-к від 10.09.2018 Порядок організації особистого прийому

№ 94-к від 10.09.2018 Порядок провед виїзних прийомів