Інформаційно-освітні матеріали щодо профілактики захворюваності та засоби запобігання поширенню COVID-19, проведення часу на свіжому повітрі та співпраця всіх учасників освітнього процесу. Про ці та інші поради щодо забезпечення якості дошкільної освіти України в умовах карантину йдеться у рекомендаціях від

Український інститут розвитку освіти.
За даними моніторингу ЮНЕСКО, на початку пандемії COVID-19 понад 160 країн, включно з Україною, запровадили загальнодержавні закриття закладів освіти. В Україні дитсадки частково відновили свою роботу в червні 2020 року з дотриманням нових правил у роботі, затверджених Міністерством охорони здоров’я.
У липні 2020 року Міністерство освіти і науки України спільно з

UNICEF Ukraine

за сприяння Інституту освітньої аналітики провело онлайн-опитування керівників, вихователів, батьків, діти яких відвідують заклади дошкільної освіти. Воно було спрямовано на з’ясування стану готовності відновлення освітнього процесу в дитсадках в умовах пандемії, а також наявності ресурсів та інструментарію для організації дистанційного та змішаного навчання.

Методологічним підґрунтям рекомендацій від УІРО стали відповіді респондентів, нормативні документи МОЗ, МОН та Всесвітньої організації охорони здоров’я, а також матеріали, розроблені спільно з ЮНІСЕФ. Ключові завдання та кроки для забезпечення якості освітнього процесу в дитсадках в умовах пандемії COVID-19 представники Українського інституту розвитку освіти підготували для керівників, вихователів та батьків або осіб, які їх замінюють.
Докладніше: bit.ly/2NbYI7l