Міністерство освіти і науки України, фонд

LEGO Foundation

та Австралійська рада освітніх досліджень (ACER) розпочинають проведення моніторингу якості початкової освіти «Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи» – першого в Україні дослідження, що має намір проаналізувати, яким чином ігрові та діяльнісні методи навчання реалізуються в освітньому процесі початкової школи.

Дослідження, що відбуватиметься протягом чотирьох років, проводиться відповідно до положень Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом «The LEGO Foundation» від 20.06.2019 року і буде реалізоване за участю

Ukrainian Educational Research Association

, Австралійської ради освітніх досліджень та

Український інститут розвитку освіти

.

Метою дослідження є з’ясування ефективності впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи та виявлення їхнього впливу на формування ключових компетентностей учнів початкової школи, зокрема читацької та соціально-емоційної.
«Співпраця Міністерства освіти і науки України з організацією The LEGO Foundation вже має свою історію і є досить цікавою з точки зору структури, системи роботи, залученості до процесу змін підходів не тільки педагогів, а й інших представників освітньої системи. Наступним кроком такої співпраці має стати вивчення ефективності впроваджених в освітній процес діяльнісних та ігрових методів навчання. Впевнена, що результати такого дослідження стануть ще одним науковим підтвердженням того, що навчання через гру дає можливість розкрити індивідуальні можливості дитини», – зазначила заступниця Міністра освіти і науки України Віра Рогова.
Докладніше: bit.ly/3bKv6rq